Shukaku
Jedno-ogoniasty demon, Shukaku
1lv - Pozwala obronić się przed każdym atakiem 2 razy na walkę. Ochroni też przed większością ataków(nie obroni przed bardzo silnymi). Umniejsza znacznie rany od zwykłej broni. Można łapać przeciwnika przy użyciu piasku. Można użyć Ryuusa Bakuryu 1 raz na walkę bez zużycia Chakry. W czasie walki dodaje 1/5 Chakry.
By atak na tai się powiódł należy aktywować co najmniej 4 bramę.
2lv - Właściciela pokrywa piasek, który jest w stanie całkowicie kontrolować(np. przedłużyć rękę). Może również tworzyć bez zużycia Chakry bronie z piasku oraz jest uodpornionym na Jutsu typu Raiton, Suiton oraz po części Katon(piasek się zeszkli co unieruchamia). Pojawia się ogon oraz można zamienić zwykły piasek w coś w rodzaju żywego piasku (może sam się poruszać) dzięki temu ciało może się częściowo leczyć(regenerować) .
Dobry Ninja: Wioski Ukrytego Liścia
Umiejętności: Third Gate: The Gate Of Life, Specjalizacja: Katana, Techniki Gwiazdy 1lv., CSN1
Kekkei Genkai: Mangekyou Sharingan(10 minut)
Organizacja:
Złoto: 115 550
Chakra: 43 750(87 500 z dodatkami)
Jutsu: Shunshim no Jutsu(Teleport)(50Ch), Kawarimi no Jutsu (Zamiana)(300Ch), Bouka no Jutsu(Transmutacja z przedmiotem)(600Ch), Raigoki no Yoroi(Świetlisty Pancerz)(400Ch), Bakuretsufuu(Wielki wybuch)(100Ch), Kage Mane no Jutsu(Imitacja Cienia)(200Ch), Katon Ryuuka No Jutsu(Ogień Smoka)(300Ch), Katon Karryuu Endan(Potężna Kula Ognia)(500Ch), Katon Kasumi Enbu No Jutsu(Rozrzut Kul Ognia)(800Ch), Suiton Suijinheki(Wodna Zasłona)(200Ch), Suiton Suikoudan No Jutsu(Wodny Pocisk)(800Ch) , Doton Daijigoku No Jutsu(Ruchome Piaski)(400Ch)
Silne Techniki: Kage Bunshin no jutsu(Cieniste Klony)(400Ch),Hiraishin no Jutsu (Super Teleport)(500Ch), Bakusui Shouha(Wielka Woda)(40 000Ch), Kuchiyose no Jutsu(Przywołanie)(Wilki), Tsukiyomi(Psychiczna Śmierć)(15 000Ch),Rasengan(Moc natury)(1000Ch)
Super Silne Techniki: Rasen Shuriken (5000Ch)
Własne Techniki: Obrona Idealna(20 000Ch)
Broń: 25 kunai, 100 shuriken, 2 Katany, 2 Bandaże, 250 senbon, 2 Kastety, Żelazna tarcza, 1 Wielki Zwój Obrony, 1 Wielki Zwój Odnowienia, 2 Zwoje Przyzwania, 4 SDW, 50 metalowych linek, Wielki wachlarz, paraliżujący flet, 10 bomb dymnych, 2 łańcuchy, Opaska Liścia
Artefakty: Miecz Dźwięku, Tykwa Gaary
Walki Wygrane:
Walki Przegrane:
Wypełnione Misje rangi:
D-
C-
B-
A-
S-